Alla inlägg den 30 september 2013

Av Jeanette - 30 september 2013 05:35

Är trött, seg och inte alls sugen på att sätta igång och jobba idag. Men det är nog en blandning av dålig sömn och nervositet.

Igår eftermiddag va barnen på bio med deras moster och jag passade på att åka hem till Patrik för en lite snabb visit. Hämtade barnen på stan efter bion och så hem för att duscha och pyssla hemma. Vet inte vart klockan tid vägen igår kväll men helt plötligt va klockan 22 och jag va inte alls sugen på att gå och lägga mig.

Men jag gick och la mig och det tog ett bra tag innan jag somnade. Mitt i natten kom Simon in med sitt täcke och började riva bland mina sygrejer!? Undrade vad han höll på med, men han skulle ha en tråd till sin mössa!? Haha. Så jag ledde in honom i sovrummet igen med täcket under armen. Ungar ibland. ;-)

Sen in i säng igen och då tog det ju ett tag igen innan man somnade till. Lagom när man sov som skönast kom Pontus och ville sova hos mig. Vilket han gör nästan varje natt. Och då satte han igång och hosta. Jävla förkylningsastma! Så jag låg och lyssna på honom i en timme innan jag gick upp. Så nu sitter jag här och ska snart väcka Pontus för det är snart dags att bege sig till dagis och jobbet.

Skulle hellre vilja krypa ner och sova ett tag till..

Men det är väl bara att ta sig i kragen och ge sig iväg! Nervositeten släpper väl så småningom och tröttheten kanske går över lite i alla fall med kaffe i kroppen. Och så får jag se till att hamna tidigt i säng ikväll! Kan ju försöka i alla fall. ;-)

Ha en bra Måndag allihopa!

/Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om mina kärlekar, barnen, pojkvännen, lastbilar, virkning och fotografering

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards