Alla inlägg den 21 september 2013

Av Jeanette - 21 september 2013 19:14

Dagen blev inte riktigt som den va tänkt. Skulle ha åkt på fest nu på kvällen som tack för hjälpen till oss funktionärer som ställde upp och hjälpte till under East Sweden Rally. Men det ville inte min mage...

Har sett fram emot den här festen i över en vecka och tyckte det skulle bli så kul!

Magen började dumma sig vid nio och sen fick jag springa på toa. När magen väl började lugna sig lite så vart jag så trött och helt ur spel så jag hade tappat all lust för att festa. Så jag gick och la mig i sängen vid två och vaknade vid kvart i sex.

Så nu sitter jag i soffan och surar. Patrik hade tydligen krypt upp bredvid mig i sängen nångång och ligger fortfarande och sover därinne. Kanske dags att väcka sömntutan. ;-)

Men jag får väl se till det positiva i det hela. Jag får en mysig hemma kväll med karln istället! Inte helt fel det heller! :-)

Ha en bra Lördag kväll alla!

/Jeanette

Av Jeanette - 21 september 2013 09:15

Jag ligger i sängen med en kopp kaffe och Patrik sitter på golvet och monterar ihop lådor som ska vara under den nyinköpta sängen.

Patrik fick beslutsångest igår på Ikea men till slut gick det över och allt som skulle följa med hem fick det också. Så två nya madrasser med en stor bäddmadrass, en ny sängstomme, en garderob med tre dörrar och en byrå fick följa med hem. Sängen satte vi ihop igår kväll och både jag och Patrik sov som stockar i natt! Vilken skillnad på säng än den gamla!

Så här blev den nya sängen. Dock så ska madrasserna ner en liten bit till för det vart lite för högt.

Nu ska jag dammsuga golvet tydligen. ;-)

Ha en bra lördag!

/Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om mina kärlekar, barnen, pojkvännen, lastbilar, virkning och fotografering

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards