Alla inlägg den 14 september 2013

Av Jeanette - 14 september 2013 17:58

Med lite bokomslagspapper, 3 extra ljus (till bil) kartonger, 1 bag in box (nej jag drack inte allt vin idag) kartong, tejp och sax kan det bli så här!

Fick hjärnsläpp på dem två kartongerna längst ner så dem ska jag göra om. Men omslagspappret tog slut så det får bli när jag köpt nytt.

I kartongerna har jag nu strukturerat upp garn jag har. I bag in box kartongen så har jag ett projekt på gång. Har två projekt på gång nu så då kan jag bara ta fram den kartongen istället för att allt ligger i påsar överallt!

Ska även (nångång) skriva ordning olika mönster jag har skrivit av från nätet eller hittat på själv och laminera och sätta in i en pärm så jag även får ordning på mina mönster.

Igår fick jag även två nya blommor av min mor. Kände att jag ville ha lite höst färger i mitt köksfönster så det blev två nya orangea blommor. (Glömmer alltid vad dem heter)

Nu är det snart dags för soffan och mys med barnen. Det bästa på hela helgen!

Ha en bra Lördag alla!

/Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om mina kärlekar, barnen, pojkvännen, lastbilar, virkning och fotografering

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards