Alla inlägg under oktober 2013

Av Jeanette - 11 oktober 2013 11:50

Mycket har hänt sen sist. Jobbet jag skulle börja på gick ju lite så där. Jobbade måndagen och tisdagen och det gick hyfsat. Sen så var det en som hade ringt till min chef och sagt att jag inte va välkommen tillbaka. Lång historia och jag vet om att den personen och jag inte kommer överens sen tidigare men att det va så illa visste jag inte!

Så min chef hade inte så mycket annat val än att låta mig gå. Så nu är man arbetslös igen.

Under veckan som gått så har jag lyckats virka klart ännu en döskallesjal. I lila och vitt. Även fått den såld lite hipp som happ! Plus börjat på en grå och svart till mig och fått beställningar på två stycken nya! Så nu har jag fullt upp! Haha.

Har även varit hemma hos pojkvännen en vecka nu och pysslat en del hemma honom. Gjort ordning på övervåningen och vinden över garaget och kört massor skit till återvinningen. Blir nog bra när det blir klart!

Sparkat lite löv i trädgården hos pojkvännen har jag också hunnit med. ;-)

Har även haft en del systerdagar och fler kommer det bli framöver. Lite små stunder där hon och jag pratar och bara umgås. Mysigt värre!

Idag börjar barnveckan igen. Lillmonstret sitter och bygger lego och stormonstret kommer hem lite senare när skolan är slut. I helgen har vi inget bestämt förutom att jag ska ha en syster tid på söndag och mamma ska vara barnvakt. Får se vad resten av helgen har att erbjuda! En massa mys med mina älsklingar i alla fall! :-)

Ni får ha en bra Fredag och en bra helg allihopa!

/jeanette

Presentation


Denna blogg kommer handla om mina kärlekar, barnen, pojkvännen, lastbilar, virkning och fotografering

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards