Alla inlägg den 18 september 2013

Av Jeanette - 18 september 2013 21:16

Det är jag och barnen.


Trött = Jag. Jobbat en hel dag (Vilket var underbart super roligt!!) men sitter nu i soffan med värk i hela kroppen. Fötterna och benen värker av allt spring, ryggen och axlarna av allt palldragande och så mina handleder av allt dragandes och bärandes av paket, och pallar.


Tröttare = Simon. Han somnade precis på soffan. Han som man annars får hota med kompisförbud för att få i säng!


Tröttast = Pontus som somnade i bilen på vägen hem, från dagis, vaknade när vi gick från bilen, kröp upp i soffan och låg tyst (men vaken) i en timme utan ett pip. Kom självmant vid halv åtta och sa att han va trött och ville sova.


Imorgon ska Pontus och jag vara hemma och ha en mysdag. Vi ska till skogen precis här där vi bor och leta ekkollon och löv.


Nu ska jag titta klart på Stalkers med ena ögat och sova med det andra.


Ha en trevlig Onsdag kväll!


/Jeanette

Av Jeanette - 18 september 2013 12:30

Kan säga att det går sådär...

För er som inte förstår vad jag pratar om så sitter jag i en lastbil med 250 hästar. Är inte van vid manuell låda på en lastbil så det går så där att köra. Och så är den så seg så jag ligger som en stor broms kloss i trafiken.

Chefen ringde igår och frågade om jag kunde hoppa in och jobba idag. Vilket jag gärna gör! Både för pengarnas skull och för att få komma ut och jobba. Är så jäkla tråkigt att bara gå hemma hela dagarna.

Nu är det lunch en liten stund till innan man får rulla vidare. Sen blir det fullrulle igen! :-)

Ha en bra Onsdag alla!

/Jeanette

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer handla om mina kärlekar, barnen, pojkvännen, lastbilar, virkning och fotografering

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards