Alla inlägg den 27 november 2013

Av Jeanette - 27 november 2013 15:30

Jag började adventspyssla redan igår. Det är helt okej tycker jag! Adventsljusstakarna kom upp och lite annat smått och gått. Har även idag bakat lussekatter som vart riktigt smaskiga! (Va ju tvungen att provsmaka)

Gjorde vanliga bullform på dem denna gång så får det bli riktiga lussekatter senare sen.

Novemberkaktusen blommar så fint just nu. Fullt av blommor och knoppar! Passar perfekt ihop med julen nu tycker jag. :-)

Plockade även mossa i söndags så imorgon blir det att ordna adventsljusen och julgardinerna. Jag älskar verkligen denna sista tid på året! Är så himla mysigt! Dock saknar jag minusgraderna och snön. 8 plus idag och ingen snö alls är enligt mig förskräckligt så här sent på året!

I måndags fick jag även en förtidig julklapp av min far. Han ville inte slå in den och tyckte då att jag kunde få den lite tidigare.

En diskmaskin! :-) jag verkligen hatar att stå och diska för hand! Men nu har jag en diskmaskin som så snällt gör det åt mig! Ska bara försöka få barnen att plocka ur och i den också så slipper jag disken helt. :-P

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kopp kaffe!

Ha en bra onsdags eftermiddag/kväll!

/jeanette

Presentation


Denna blogg kommer handla om mina kärlekar, barnen, pojkvännen, lastbilar, virkning och fotografering

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards